Serdecznie zapraszamy na 55. spotkanie PLSSUG Kraków.
KIEDY
11 maja (środa) godz. 17:45
AGENDA
17:45 – 18:00 Rozpoczęcie spotkania, sprawy organizacyjne
18:00 – 19:00 Ekosystem Power BI vs end-to-end BI – Andrzej Hładki
19:00 – 19:15 Pizza Time, Networking
19:15 – 20:15 Wprowadzenie do indeksów w Microsoft SQL Server – Michał Sadowski
20:15 – 20:30 Zakończenie
ABSTRAKT SESJI
Ekosystem Power BI vs end-to-end BI – OLTP >> Hurtownia >> OLAP >> Dashboardy >> PowerPoint dla szefa. Przyzwyczailiśmy się do takiego przepływu wiedzy stosu BI. W międzyczasie biznes polubił „self-service”, „agile” i przestaje kręcić nosem na „cloud”. Integracja z dowolnym narzędziem w chmurze implikuje nie tylko niesamowitą ilość możliwości, ale także zmianę myślenia i demokratyzację informacji. Nie musimy porzucać ulubionych technologii i języków, wystarczy tylko uświadomić sobie jak je wykorzystać tu i teraz.
Wprowadzenie do indeksów w Microsoft SQL Server – Na sesji dowiesz się co to jest indeks oraz kiedy warto je stosować. Zostaną omówione różnice pomiędzy indeksami grupującymi a niegrupującymi oraz zostaną przedstawione sytuacje kiedy dodanie indeksu korzystnie wpływa na wydajność zapytań. Na sesji będą przedstawione dema pokazujące zastosowanie omawianych indeksów.
BIO PRELEGENTA
Andrzej Hładki – od 10 lat programista oraz architekt rozwiązań raportowych i BI w oparciu o Microsoft SQL Server. Aktywnie pogłębiający swoją wiedzę z okolicznych dziedzin. Rozdarty między tradycyjnym BI i podejściami data mashup, self-service czy data science.
Michał Sadowski – lider krakowskiej grupy PLSSUG. Na co dzień zajmuję się wsparciem użytkowników biznesowych oraz administracją aplikacji finansowych opartych na MS Windows Server oraz MS SQL Server w międzynarodowej korporacji. Pomaga także w problemach wydajnościowych na poziomie bazy danych oraz aplikacji. Z technologiami firmy Microsoft związany od 2005 roku.
MIEJSCE
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Al. Kijowska 14, sala 5K (parter)
REJESTRACJA
Wymagana jest bezpłatna rejestracja na spotkanie na Meetup