PLAKAT_BZIK_AGHJuż za dwa tygodnie (9-11 marca) na terenie krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej (AGH) odbędzie się pierwsza studencja konferencja zatytułowana skrótowo BZIK. Rozwinięciem tego skrótu jest: Błyskotliwy, Zorganizowany, Innowacyjny, Kreatywny albo Biznes-Zarządzanie-Informatyka. Jak widać pomysłów może być kilka. Jak podają organizatorzy:

Pomysł organizacji niniejszej konferencji zrodził się podczas wyjazdu naukowo-integracyjnego Koła Naukowego Mentor. W gronie organizatorów są osoby o bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach, choć wszyscy wiążemy swoją przyszłość z branżą IT lub zarządzaniem. Pracując razem dostrzegliśmy jak wiele ciekawych możliwości daje połączenie wiedzy z tych dwóch dziedzin. Postanowiliśmy zatem zrobić kolejny krok i stworzyć miejsce, gdzie ludzie o podobnych do nas zainteresowaniach będą mogli wymieniać się doświadczeniami oraz zdobywać nowe umiejętności. Wydarzenie z założenia przeznaczone jest dla wszystkich studentów, zainteresowanych biznesem, zarządzaniem i informatyką.

Podczas tego wydarzenia – dzięki inicjatywie i zaangażowaniu lidera krakowskiego oddziału PLSSUG Pawła Wilkosza – będzie można uczestniczyć w trzech warsztatach prowadzonych przez członków naszej społeczności. Będa to odpowiednio (w kolejności pojawienia się na konferencji):

Zanim utoniesz w danych – wprowadzenie do data mining.
Grzegorz Stolecki
(SQL Server MVP, Lider PLSSUG Katowice)
Sobota 10 marca 2012 | 09:00 – 12:00, sala 306 | LINK

Zarządzanie cyklem życia Microsoft SQL Server jako wzorzec planowania i utrzymania projektu.
Tobiasz Janusz Koprowski
(SQL Server MVP, Lider PLSSUG Wrocław)
Sobota 10 marca 2012 | 17:00 – 20:00, sala 306 | LINK

Przetwarzanie informacji geolokalizacyjnych w środowisku Microsoft SQL Server oraz narzędziach analitycznych.
Paweł Wilkosz
(SQL Server MVP, Lider PLSSUG Kraków)
Niedziela 11 marca 2012 | 09:00 – 12:00, sala 306 | LINK

Więcej informacji na temat konferencji, dokładna agenda, opisy konkursów, warsztatów i sylwetki prelegentów znajdziecie w TYM miejscu. Data 09-11 marca 2012, AGH, Kraków.

Serdecznie zapraszamy!